Baştan beri İmperial takipliydim detaylı ultrasona girdim ve hafif açılmam olduğu söylendi evde yatıp dinlen dediler . Bir hafta öyle geçti benim akıntımda hafif kan gördüm tekrar oraya gittim yatırdılar falan sonra sancı cıktı nst de beni apar topar riskli gebelik diye 24 haftalıktım numune ye sevk ettiler. Numunede ilk acilde baktılar hem vajinal hem karında hem de elle muayene .. Bana açıklığımın çok önemli olmadığını cok büyük bi açılmam olmadığını söylediler ayrıca servikal uzunluğu da 42 ölçtü. Lekelenmem için de rahim ağzından akıntı örneği aldılar bişe cıkmadı sadece enfeksiyon dediler. Sonra nst ye girdim ordayken cıkmadı sancı. Beni her ihtimale karşı yatırdılar cocuğa ciğer geliştirici iğne, beyin gelişimi içinde magnezyum tedavisi verdiler neye uğradığımı şaşırdım bir anda. Sonra 3 gün yattım nst ye falan girdim işte sancı cıkmıyordu. En son taburcu ettiler. Taburcu ederken sordum tekrar neden akıntımda lekelenme oluyor o olur dediler onun için progestan verdiler. E diyorum açıklık o dedi öyle anlaşılmaz suyun gelir sancın olur açıklık olur dedi senin servikal uzunluğun da iyi dedi cok onemli görmediler. Dikkat etmem gereken bir şey varmı dedim kısıtlama yok dediler anlayamadım . İki taraf cok farklı davrandı ne yapacağımı şaşırdım. 1 haftaya kontrole gel dediker. Zaten doktorları görmedim bile hep asistanlar ilgilendi. Alev esercan diye bi doktormuş. Bilen duyan başına böyle bişe gelen varmı. Akıntımla lekelenmem devam ediyor ama iç çamaşırıma gelmiyor. Ne olacak böyle bilmiyorum tuvalete gitmeye korkar oldum. Bu arada 24+5 haftalığım