Elya611 Songul61 riskli gebelik olarak rukiye hanıma sürekli gidiyorum fethi beyi bilmiyorum ama rukiye hanımdan çok memnunum
Beettll tudero ya normal doğum taraftarımı bende çok gitmek istiyorum kendisine ama sezeryancı doktorlardan korktuğuma emin olamıyorum tabiki sezeryan tercih edene saygım var belki bende sezeryan olacağım bilmiyorum ama önceliği normal doğum olmalı doktorun
Deryyyaa Beettll teşekkür ler bir dahaki gebeliğe inşallah. Doğurdum o yazdıktan sonra bebeğim 47 gün küvezde kaldı vefat etti..
Beettll Deryyyaa Başınız sağolsun rabbim serin sabırlık versin gönlün neyi arzularsa rabbim senin için onu hayırlı kılsın ve sana onu nasip etsin 💕