Merhaba ben de 6+4 ün dün kanamam oldu ikiz gebeliğim var eğitim araştırmaya gittim alttan muayene ettiler istememe rağmen. Sağlıklıçıyım düşük riskin var ama çalışabilirsin dediler sonra beni eve gönderdiler sabah ben de beni takip eden doktora gittim bir kesenin kalp atışı duyuldu birininki duyulmadı :( 10 gün de rapor verdi sağ olsun inşallah haftaya diğer bebeğiminkini de duyarım 🙏