Nazlicann1993 insallah duyarsin korkma olabiliyomus yaa okadar cok okudum ki sadece yat, bana yatis verdi doktorum benimde bugun 6+4 oldu dun oldu kanamam da cok korktum ama keseden bağımsızmis cok sukur kan sulandiricidan olmus siz mutlaka dinlenin yatin dort gun kimildamadan yat dedi iğne verdi