koza08 Cambardak__ benim 7.gün bu kadar belli bile değildi. 10dakika sonra silik bir çizgi belirmişti. 9.gün böyle net çıkmıştı. Kan vermek için günü bekleyecek misin erken verecek misin canım? 🤗🥰❤️
Cambardak__ koza08 aslında ben vermek istiyorum ama eşim bekleyelim diyo doktorumuz gününden önce test yapmayın demişti onun etkisinde biraz, eğer sabırlı olursam beklemeyi düşünüyorum ama her an ikna edersem kan vermeye gidebilirim 😇
koza08 Cambardak__ hadi bakalım kan verirsen de haberlerini bekliyorum. İnşallah kanda da güzel bir değer çıksın 🙏🏻❤️
moonlight41 Cambardak__ bence varr hayırla sağlıkla gelsinler bende tüp bebek olacağım acaba cift embiryo transferi isteye bagli mi
Cambardak__ moonlight41 yok değil canım benim 2 tane olumsuz aşılama 2 tane tek embriyo transferi olumsuz olduktan sonra çift embriyo kondu belli bir kuralları var 35 yas altına ilk 2 sefer tek tek konuyor
moonlight41 Cambardak__ ya anladım bende devlette 2 başarısız aşılama oldum şimdi de ilk defa tup bebek yaptırcaz önümüzdeki ay acaba olurmu öyle yaş 21
Cambardak__ moonlight41 tüp bebek yaparlar ama ilk 2 seferde tek tek embriyo koyarlar canım yaş tutmadığı için
Nur5 Cambardak__ ay hayirli olsun var görünüyor ama burdakiler bazı test markalarının yalancı pozitif verdiğini söylüyor ona dikakt et canim
Cambardak__ Nur5 valla öyle ya çok kişi yalancı negatif çıkıyor demiş korktum açıkçası birkaç gün sabahları testi tekrarlicam bakalim
Cambardak__ Mucizem2131 normal canım benimde bugün sol kasığım ağrıyor adet ağrısı gibi bunlar normalmiş su gibi kıvamda akıntıda geliyor bunlar iyiye işaret 🙏😊
Mucizem2131 Cambardak__ test yaptım pozitif . özellikle sağ kasigima agrilar giriyor sol tarafımda bişi yok dış gebelik olmasın Allah korusun. böyle bir ağrı sızı var ama geçmiyor 20 dk sürüyor biraz bırakıyor geçiyor yine ağrıyor özellikle bugün başladı diğer günler pek yoktu