Cambardak__ Eslem2112 ya inşallah 🥲 kanda kesin belli olur sanırım birkaç ay önce yine prodoctor ile yapmıştım kan sonucum 13 tü belli belirsiz çizgiyle yinede belli etmisti bunda daha bariz belli umarım vardır diyorum 🥲
Cambardak__ Mucizem2131 sağol canım Allah razı olsun inşallah birlikte pozitif gorucez birlikte ilerlicez 🤗🤗🤗
koza08 Cambardak__ ay vaaar varrr. Çok sevindim. Bu çizgi kuruma çizgisi gibi değil baya belirgin. 🤗 çok mutlu oldum canım 🥰
Cambardak__ koza08 bende çok mutluyum çok teşekkür ederim bende var gibi görüyorum ilk başta belirgin değildi sonra baya net görünür oldu çok mutluyum kan vermedim daha inşallah güzel ilerler kan gunume kadar 🤗❤️ hersey için tesekkur ederim iyiki varsın 😇
patulii Cambardak__ bende böyle öğrenmiştim iki embriyo transfer olmuştum teki tuttu, bemce hamilesiniz 🌸
Cambardak__ patulii yaa cidden mi benimde çift embriyo kondu hayırlısı artık ikiside olsa çok sevinirim ama tekede razıyım biri iyi kalite biri kotu kalite kondu hangisi tutarsa artik Allah sağlıkla doğmayı nasip etsin yeterki 🤲😇
Mucizem2131 Cambardak__ insaAllah ya eğer benimde olursa dondurulmuş çift embriyo ve ikiz olacak insaAllah aramisda bir gün var ve insaAllah beraber dogururuz bebislerimizi
koza08 Cambardak__ benim 7.gün bu kadar belli bile değildi. 10dakika sonra silik bir çizgi belirmişti. 9.gün böyle net çıkmıştı. Kan vermek için günü bekleyecek misin erken verecek misin canım? 🤗🥰❤️
moonlight41 Cambardak__ bence varr hayırla sağlıkla gelsinler bende tüp bebek olacağım acaba cift embiryo transferi isteye bagli mi
Cambardak__ Mucizem2131 inşallah canım benim birlikte dogum yapicaz belkide benimde çift embriyo kondu beraber güzel haberlerle ilerleyelim insallahhh 🤲 doktoruna ne zaman gitceksin ne zaman çağırdı seni test icin
Cambardak__ Mucizem2131 benimki pazartesi çağırdı 26 sinda yanına gidicem o güne kadar kan vermeden durmakta istemiyorum açıkçası, 30 yaşındayım sen ? 😊
Mucizem2131 Cambardak__ bende 25 yasindayim . en iyisi garantili olanı kan vermek . insanın içi rahat etmez testlerle
Cambardak__ Mucizem2131 evet ama eşim kan gününe kadar bekleyelim diyor onu ikna edemedim ikna olursa kanda veririm inşallah