Mucizem2131 bende aynı 5 yıldır bekliyorum inşallah rabbim ikimizinde kucagini doldursun tez zamanda 🤲🫂 hiç korkma canım agrilar normal ben bugün ilk defa dışarı çıktım marketi gezdim parkta oturdum bir iki saat hava aldım ağrım olmasına rağmen, evde durdukça insan kendini dinliyor sende eğer durgun sekilde yatıyorsan artık hareket etmeye başlayabilirsin evden dışarı çıkabilirsin biraz iyi gelicek 😊