Ben devlet hastanesinde yaptırdım bebeğim 45/günlükken randevu almaya gittim randevu 15 gün sonraya verildi 60 günlükken sünnet oldu yani bir iğne vurdular anestezi için sonra doktor ve 2 hemşiresi vardı babası kollarını bacaklarını tuttu bebeğin yaklaşık 6-7 dakika sürmüştür o esnada bebek ağlıyor ama asıl kolları bacakları gergin tutulduğu için olduğunu düşünüyorum sonra bebeği giydirdik arabaya gidene kadar ağladı ve sonrasında hiçbir sıkıntı olmadı 1 haftaya ucundaki bandaji attı.Devlet hastanelerinde 3-6 yaş aralığında sünnet yapılmıyor bu dönem çocuğu iğdişlik korkusu yaşayabiliyor ve travmatik bir durum oluşmaması için yapılmıyor yenidoğanı belki yapmıyorlardır ama ilk 28 günden sonra yaparlar mutlaka