ErsBegAs tabi ki zaten ilaç yazıyor bir süre sorma kontrole çağırıyor bizim kontrolümüzde herşey yolunda tekrar gelmenize gerek yok dedi. Çok hızlı iyileşiyor bebek olduğu için. 6 aydan küçüklere anestezi verilmiyor 6 ayı geçerse uyutmam lazım demişti doktor bize. Yani şehir hastanesinde bedava yapılan işlem için özele gitmek istemedim. Bu arada yaz aylarında bebekleri almıyorlar bizim burda yazın okula giden çocuklar öncelikli dediler. Ama eylül haziran arası bebekleri de alıyorlar. Biz temmuzda doğduk eylüle sıra verildi. Kışın doğsa hemen 10 günlük bebeğe bile yapıyorlar