ErsBegAs
Her devlette yapmıyorlar. Ayrıca önerilen zaman emme performansının tam oturması , sarılık riskinin yok olmasından sonraki süreç . Tahmini 10 15 günlük gibi en erken. Devlette ameliyathanede yaparlar ufacık yenidoğan orada üşür ısıtmak zor( yenidoğan hemşiresiyim) , ısısının korumak cook zor. Sizin sıcaklığınıza ihtiyacı var kısa sürüyor ama girdi çıktı derken kesin üşür , önemli bir operasyon olsa neyse. Devlette yaptırmayım derım. Yapacaklarınıda sanmıyorum yenidogana.
Ben özel klinıkte babası bacak tarafında ben kokumu alsın diye baş tarafında olacak şekilde ameliyathane soguklugu görmeden yanımda kıyafetli şekilde yaptırdım böylesi en kolayı ve iyisi lohusa kafamla daha fazlasını kaldıramazdım zaten. Sizede böyle öneririm . 29. Gün yaptırdım biraz daha erken yaptırabilirmişim 15den sonra mesela. Ama uzayan sarılıgımız vs oldu sarktı