miniminibebek bez Molfix kullanıyoruz ıslak mendil hangisi denk gelirse onu alıyorum uni baby de kullandık şuan Molfix izotonik sulu aldım elimdekiler bitince ona gececegim. Komili zeytinyağlı da almayı düşünüyorum o da güzel oluyor. uni baby pişik yaptı gibi gözlemledim. Zaten kakasını pamuk ile temizliyorum da çişini falan iki dk ıslak mendille alıyorum veya dışarıda kullanıyorum