miniminibebek Prima bebek bezi mi ,molfix mi ? Islak mendil : Molfix izotonik sulu mu ,unibaby ,prima
Merve_kucuk miniminibebek Ben bezi pure baby aldım. İnşallah 27 gün sonra deneyeceğim. Islak mendili de baby turco ve pure baby aldım.
Mirayy_21 miniminibebek her ikisini de molfix kullanıyorum çok memnunum molfix kötü değilse primaya fazladan para vermeye gerek yok bence 2 senedir kullanıyorum çok güzel 2 senedir de yemi doğan izotonik sulu kullanıyorum Bebeğimin popısu çok hassas diğerlerini kullanınca pişik yapıyor bunun ıslaklığı çok iyi
Nymphadoraa miniminibebek molfix hem fiyat hem performans olarak iyi. Ben sadece geceleri prima kullanıyorum sızdırma yapmıyor çünkü. Ayrıca daha ince çocuk daha rahat ediyor
bebek49 Merve_kucuk püre baby cok kotu alerji oldu sleppy hep kullandım bu bebegimde de sleppy aldim 1 ay sonra dogum
Ayse036 Merve_kucuk pure baby arkadaşım hiç memnun değil ne bezinden ne de ıslak mendili sen ben ilk bimden jınyy vıly aldım ıslak mendili de bakalım memnun kalırsam devam yoksa başka markalar deneyeceğim
miniminibebek Nymphadoraa bende öyle yapmayı düşünüyordum şimdi tam eminnoldum gece prima kullanayım ilk ½ ay kadar sonrasında gece gündüz molfixe geçerim büyük ihtimal siz prima harmonie mi kullandınız prima premium care mi
mervemurat16 miniminibebek ben molfix kullandım ek gıda zamanı öncesinde sleepy kullandım ıslak mendilede ek gıda zamanı geçtim molfix ve uni babay karışık kullandım 1 yaşını geçti yine karışık kullanıyorum bazen markada fark etmiyor ama sleepy almıyorum o alerji yaptı
minegkaya bebek bezi prima molfix ve goon aldım hangisi en çok yararsa mix yaptım ortaya karışık. ıslak mendil de unibaby yenidoğan alacağım
avucundaopucuk Çoğu bebek bezini kullandım bebem naturaldan asla memnun kalmadım. Goon dan çok memnundum molfixte kullandım prima saçma pahalı ve sızdırdığını çok duydum. Sleepy de çok güzel ama kalıpları diğer bezlere göre ufak. Islak mendil olarakta baby turcodan çok memnundum alkol yok yazmasına kanmamanızı öneririm içeriğine dikkatli bakın Phenoxyethanol maddesi de bir alkol türevi kimyasaldır ve bebeğin cildini direk tahriş ediyor pişiklerin bir diğer sebebi bu. Bebeklerin bu maddeye alerjileri de olabiliyor
Glndmdoa avucundaopucuk bende goon kullanıyorum biraz lastik sıkıyo koparıp rahatlatıp giydiriyorum çok iyi oluyo külodu