Mehlika_ momof3 inşallah vardır canım benimde dün kan negatif çıktı ama haşa bugün test yapıyorum bir umut pozitif görürüm diye
Mehlika_ momof3 yarın olmam gerek ama dün kan verdim yumurtlama nın 10uncu günüydü doktora olsa kanda çıkardı dedi bugün 11inci gün ben yinede test yaptım beşki geç döllenmedir diye
Cokistersengelerbence Mehlika_ benim arkadaşıma öylesine yapmıştık silik çıktı. Hemen gitti kan verdi 113 tü betası ve regline de 1 hafta vardı.
Mehlika_ Cokistersengelerbence Benimkide silik çıktı ama herkes yalancı pozitif veriyor yazmış baya okudum forumda
[silindi] momof3 ben gebeliğimi aynı bu şekilde silik çizgiyle öğrendim aynı marka test. Akşamına kan verdiğimde 26ydı benim. Bence bu test aşırı hassas ve beni yanıltmadı inşallah sizde güzel haberler alırsınız 🥰
momof3 Mehlika_ Bu markada bu siliklikte çıkan çizgiyi önemsemeyin yazıyor biraz daha net çıkması gerekiyormuş canım.Ama dediğin gibi belki geç döllenmedir hiç belli olmaz yarın sabah tekrarla bakalım gecikmen olursa yine kan verirsin
Cokistersengelerbence Mehlika_ silik ama bariz belli oluyor. İnşallah yalancı pozitif değildir. Malum ben bu ay 3 farklı markada pozitif görmeme rağmen kanda negatif gördüm.
yesildeniz_ Mehlika_ bu marka yalancı pozitif veriyor ama sizinki baya belirgin çıkmış. İncecik kıl gibi görünür görünmez bir çizgi oluşuyor yalancı pozitif verdiği zaman. Bence siz hamilesiniz
momof3 [silindi] aaa ne güzelll 🥹 🩷 Hadi inşallah darısı bana yarın sabah tekrarlayıp ona göre kan vereyim diyorum ama bakalım
Nuriay momof3 yaa gördüm ben hemde pembeleşmiş insAllah vardır canım sen dun mü yapmıştın? Adetin geçtimi falan? Belirtiler varmı? 🥰
momof3 Nuriay Adetime 3 gün kaldı canımm.Belirtilerim bu ay gerçekten çok fazla göğüs hassasiyeti,kasıkta tek taraflı batma hissi,bir de geçtiğimiz hafta lekelenmem olmuştu bir kez.Tabii umarım bunları belirtidir.Artık bilmiyorum neye inanacağımı 🥹🥹🥹
Nuriay momof3 haa anladım canım o zaman senin adetde koyulaşıcak adet gununde yani Rabbim nasip etsin canım
momof3 Cokistersengelerbence Ben de geçtiğimiz aylarda yalancı pozitif olayını çok yaşadım maalesef çok kötü bir durum :( 2 gün önce predictor yaptım aslında ben silik pozitifti ama daha yapmicam diye söz vermiştim kendime dayanamadım
Nuriay momof3 vAlla bendede bu ay aşırı belirti oldu ama çoğu kişi gebelik ve adet belirtileri aynı oluyor derler birde anı kasıkta batma falan gibi bende öyle oluyor ani batmalar falan bakalım hayırlısı olsun artık