Ciciii momof3 aaaa diğerinde göremedim ama bence bunda varrrrrr aşkımm kesinlikle yarın ilk idrarla yap yada kan verr bence varr
momof3 Ciciii Ay hadi bakalım insallah canım be 🥲 Bıkkınlık geldi harbiden.Yarın sabah yapicam yine haber veririm ikimiz de güzel haber verelim
momof3 Ciciii Valla bu ay belirti üstüne belirti yaşıyorum bebisim.Geöen hafta lekelenme oldu ilk belirtim bu,kasıkta batmalar oluyor göğüs hassasiyeti var,bir de bulantı eklendi he bide fenaaaa uyuyorum bu ara inşallah hamileliktendir yaa
Nuriay momof3 vAlla bendede bu ay aşırı belirti oldu ama çoğu kişi gebelik ve adet belirtileri aynı oluyor derler birde anı kasıkta batma falan gibi bende öyle oluyor ani batmalar falan bakalım hayırlısı olsun artık
Ciciii momof3 ayyyy inşallahhhh ya bendede aşırı şekilde kasık ağrısı akıntı ve mide bulantısı var adete 5 gün var belirti mi bilmiyorumm
momof3 Ciciii İnşallahh belirtidirrrr tam erken gebelik belirtileri givi askım.Benim 3 günüm kaldı regl belirtisi olsa erken başlamıyordu benim normalde tam olacağım gün başlar bu ay umudu kesiyordum kiii belirtiler arttı 😅
Ciciii momof3 yaa çok sevindim senin adına gerçektennn inşallah pozitiftir 😍 ben hamileymişim gibi hissetmiyorum malesefff umutsuzumm
momof3 Ciciii Hayır yaaa saçmalama güzel bir sürpriz olacak ikimize de inşallah.Ben de bi heyecanlanıyorum bi karamsar oluyorum yoktur diye çözemedim 😅 pozitifi görcez hayydi bakalımmm