Ciciii momof3 aşkım bemde görüyorum sanki ama idrar bitiş noktası olabilir mi çok arada kaldım hiç pembelik yok çok beyaz demi sanki
momof3 Ciciii Ya ben gayet pembe görüyorum ama bitişe çok yakın evet başka testin varsa yarın sabah tekrarla bakalım 🩷 ben de yarın yapicamm haberleşelim yine 🥹
Ciciii momof3 başka yokkii en son bu vardı kullandım sürekli yapmak istemediğim içinde adetim geçerse eğer öyle alıp yapmak istiyorum umarımm seninki pozitif oluuurrrr ayyy çok heycanlı 🩷🩷🩷🩷
Ciciii momof3 bu iki üç gün öncesinin testi aşkım çoktan attım bile testi fotoğrafını çekip negatif diye düşünüyorumm ondan bide aşırı şekilde kasık ağrım var sendede var mı
momof3 Ciciii Ya bende de çok batma oluyorrr ve bacağıma vuruyor.Ve çokk fazla uykum var gözümü açamıyorum bir haller oluyor ama bakalım niyeeeee yarın sabah ins varsa çıkarrrrr aşırıııı heyecanlı.Hic bu kadar net belirti hissetmemiştim
Ciciii momof3 ya bende de kasık ağrısı mide bulantısı akıntı ve kabızlık var internete baktığımda adet belirtileri de aynı ve mide bulantım piskolojikmende olabilir çünkü her ay adetten önce oldu mu acaba stresine girince hep bi mideme vurur 🥲
momof3 Ciciii Ben test yaptım az önce laboquick,maalesef sabah yapamadım ve yine aynı girdaba girdim öfff var desem yok ama yok desem o da değil.Sinirim bozuldu
Nuriay momof3 yani geçtimi bat? Hafif bişey görunur gibi hemde görunmuyo ama siz ilk 10 dakikadamı gördunuz?
momof3 Nuriay Geçmedi maalesef sabırsızlık abidesi olduğum için dayanamadım 🤣 3-4 gün var reglime.İlk 5 dk da çıktı hatta gittikçe kayboldu ben de anlamadım beynim yandı bu ay da
Nuriay momof3 haa anladım canım o zaman senin adetde koyulaşıcak adet gununde yani Rabbim nasip etsin canım
Cokistersengelerbence Mehlika_ benim arkadaşıma öylesine yapmıştık silik çıktı. Hemen gitti kan verdi 113 tü betası ve regline de 1 hafta vardı.
Mehlika_ momof3 inşallah vardır canım benimde dün kan negatif çıktı ama haşa bugün test yapıyorum bir umut pozitif görürüm diye
Nuriay momof3 yaa gördüm ben hemde pembeleşmiş insAllah vardır canım sen dun mü yapmıştın? Adetin geçtimi falan? Belirtiler varmı? 🥰