Aslksp Sevsav canım sanki bizi anlatmişsın😊 bizde de durumlar aynı 34+5iz bugün kontrolümüz vardı epeydir ayaklar aşşada ve yüzü de içe dönük. Bugün bi umut diyodum ama hala aynı pozisyonda dönmemiş ve yüzü de içe dönük göremiyoruz inşallah dönerler
Aslksp Sevsav karnım çok sert doktor çok aşırı sert bazen bu erken doğumu tetikleyebilir bilginiz olsun dedi nstye girecektik ilk bugün girdik şükür sancı falan çıkmadı. Ama minyon bir bebek olacak gibi bir hafta geriden gidiyo 2200 kilo 42 cm sizlerin nasıl
Burcumom Yalinn8 o acımalar bende de oluyor sertleşiyor bir taraf genelde poposunu koyduğu yer çok acıyor doktor normal demişti ara ara oluyor ama sürekli değil
Yalinn8 Burcumom evet benim de ara ara, artik sigmakta zorlandiklari icin toplanmalari daha agrili ve güclu oluyor, evet normal canim, benim de daha cok başı acitiyor sag gogus altinii
BehiyeGrel Sevsav Bizimse kızımız dönmemekte ısrarcı allah yardımcımız olsun her durumun bi riski var 🤲
Burcum91 Yalinn8 aynenn benmde oyle vallha donuyo ama.biliomusun bnm.sagimda suanda ayaklari varmis 38 3 oldum cnku kafasi asagida.agirlastik iyice allahim yardim.etsin bize.spinal olcam bende sen ne dusunuosun
Yalinn8 Burcum91 normali cok istiyodum dr um da ama dönmedigi icin mumkun olmicak gibi, sürec ne getirirse kabulum artik, bi de 3 gun once sanci cikinca sezeryan demeye basladi dr da, saglikla gelsinler de nasil gelirlerse gelsinlerr🙏🏻
Burcum91 Yalinn8 aynen canm sagliqiniz hanhisinde iyi olcaksa o.olsun emin ol daha iyi olur sezeryan olursada spinal mi olursun?
sevdasevda Sevsav benimki erkenci 30+2 olduk ve benim kızım 27 haftalıkken dönmüş 🤣 hala daha dönük öyle duruyor 🤣
Burcum91 Yalinn8 aynen cogunlik slinal diyor vardr bi.bildikleri doktorumds oyle dedi bana hayrlisiyla olur cikariz insallah ys
Pars Sevsav 35+4.. 15 martta sezeryan doğumumuz.. bizdede geceler cok huzursuz.. sol tarafıma yatamıyorum göğüs kafesim sıkışıyor nefes alamıyorum.. bebiste kendini sag tarafa dayiyor iyice ve cok guclu hareketleri sag kalca kemigime oyle bir baski yapiyor ki resmen canimi acitiyor.. zaman biran once gecsede kucagimiza alsak artik..
Yalinn8 Burcum91 yaa benim hic birinden korkum endisem yok aslinda nasil olursa kabulum, sadece netlessin istiyorum, dedigin gibi hayirlisiyla olup cikalimm
Gulhan2692 Sevsav 37+5iz gün geçtikçe heyecan basıyor ağrı sancı yok 😊 haftaya olabilir dedi doktorum başı kanala inmiş bakalım beklemedeyiz Rabbim sağlıcakla kavuştursun hepimizi