sibeltmkl 37+2 olduk çok şükür cuma günü nasipse doğum var diğerleri de sezaryendi 38+0da alcak ama çok korkuyorum 😔😔
Yalinn8 Burcum91 yaa benim hic birinden korkum endisem yok aslinda nasil olursa kabulum, sadece netlessin istiyorum, dedigin gibi hayirlisiyla olup cikalimm
Burcum91 Yalinn8 son zamanda netlesir merak etme sen zaten korkmuomussunda endiselenmenede gerek yok☺ insallah canim sag selamet kucagimiza almayi naspmetsin rabbim