Sevsav merhaba sevgili anneler.... anneler diyorum çok az bir zamanımız kaldı çünkü sonuna yaklaştık. Biz 35 haftalık olduk. Ancak oğlum aşağı doğru dönmemekte ısrarcı. Doktorların sevmediği yan yayış pozisyonunda. Bu pozisyonda kordon dolanması riski yüksek ve normal doğum imkansız gibi gözüküyor. Tabii bunun yanında kaburga ağrılarımdan dolayı hiç duramıyorum. Sizlerde durumlar nasıl?
Sibelemre Sevsav bende pazar günü 35 olcam benimde daha dönmedi böyle olursa normal doğum olmaz dedi ☹
Burcum91 Sevsav daha sonda degilsin yavrucuum sen ben 38+2yim biz sondayizzz bizzzz🤣 sana daha varr 36 37 38 39 🤣
Yalinn8 Sevsav 34/4 üz, daha dun gorduk bizim kız da dönmedi, dönucek gibi diil, aynen cogunlukla yan transfer duruşta. Ya da başı sag gogus altina dayaniyorr, toplanmalarda agri oluyor bazenn
Burcumom Sevsav bende 36+3 üm su ana kadar sancı kasılma hiç bir şey yok zaten sezaryen olacak 39 da insallah, bugun kendimi kötğ hissettim biraz sırf yattım tuhaf bi hist
Sevsav Sibelemre aynen bir de o gün bizi korkuttu hareket etmedi bir süre nst ye bağlandım. Şuan daha dikkat ediyorum hareketlerine kordon dolanması riskimiz varmış
Sevsav Burcum91 bizimki biraz aceleci galiba son 2 hafta beklicez eğer dönmemiş ise sezaryen olarak şekillenicez😌
Burcum91 Miraela bende 38 2 yim ya karnimin icinde aciyla karisk biseu var sendede oluyomu oyle arada.bide bebegimizin hareketi yavasladi dimi eskisi qibi degil
Miraela Burcum91 benim ki hala hareketli. Dogum yaklastiginda hareketleri azalır derler. Öyle bir belirti mi acaba sizinki???
fitmom Burcum91 ya kızlar benim bebeğim git de hareketleniyor gibi karnımda sürekli bir Meksika dalgalanması 37+5im bende. Acaba doğcam mı demek istiyo 😇
Burcum91 Miraela buyuk ihtimal canim cnmu 5 qunum kaldi sezeryana dayan oglum diyip duruom zamannda gel iyice gelis icerde diorum 39 olucam cnku oqun😀
Burcum91 fitmom kuzum bnmde oyleydi o jaftalarda cok normal oyle olmasi lazim zaten hareket etsin masallah ama 38e gelince hareket edio ama o jaftalara nazaran azalio daha yavas hareket edio sigmadiqi icin😀
Sevsav Yalinn8 aynen benim ki de öyle sağ taraf göğsümün altı iğne gibi batıyor. Doktor size bir şey dedi mi ? Bize 2 hafta bekleriz dönmesini ama biraz zor gibi dedi
Yalinn8 Sevsav 37 ye kadar beklicek yoksa 38 de alicak zannederim ben de dr da öncelikli olarak normal istiyorduk ama dönmezse yapilacak bise yok dedi normal olarak. Bana da biraz zor gibi dedi ama belli de olmaz dönebilir de dedi. Ozellikle kafa bi yandan popo bi yandan fırtlayinca saglam agritiyor.
Burcumom Yalinn8 o acımalar bende de oluyor sertleşiyor bir taraf genelde poposunu koyduğu yer çok acıyor doktor normal demişti ara ara oluyor ama sürekli değil