dalyaluna35 Gec dollenme olmadıysa en erken adetten 5 gun once çıkar implantasyon Suresi 11-13 gündür yerleşme olduktan sonra beta yükselir bu dönemde test yaptırsanız da negatif çıkacaktır beklemenizi tavsiye ederim
Burcukrblt [silindi] ben 3 ay once kurtaj olmustim lohusalik sonrasi 21 nisan basladi adet 3 mayista bitti toplam 13 gun surdu cok yogun olmadim ama bide uzun surdu kurtaj sonrasi suan uygulamaya gore 5 gozukuyor ama ben bi 7 10 gun var diye dusunuyorum
Serone Kızlar 3.20 çıkmış doktor daha adetime 10 gün olduğu için var yada yok diyemiyorum adeti bekleyelim dedi hayırlısı artık beklicem
Rusapolat Serone sanki var gibi kuzucum. 10 güne kalmadan bi 5 gün sorma tekrar kan ver o zaman net öğrenirsin
adatuna Serone 12 gün geçmiş oluyor bugün erken gebelik testi bile yapsanız çıkar artık çünkü yumurtlamadan 10 gün sonra kana geçer 11-12 gün idrarra çıkmaya başlar önemli olan yumurtlamadan kaç gün geçtiği regle kaç gün kaldığı değil inşallah çıkar canıö
Serone Mehlika_ inş ya erken yaptık ama insan duramıyor doktor hatta daha adetin bile gecikmemiş niye geldin dedi😆😆
Serone Ceiydda 2 kez yumurtlama oldu 7-11 Mayıs 2 ayrı gündede gördüm işte değerlendirdim ama bilemedim
Serone Ay bide ovulasyon vardı elimde bugün onuda yapıyım dedim yine koyu sürekli koyu çıkıyor ovulasyonda
Esmakeskin Serone canım atsana fotosunu . İnşallah vardır erken gebelik testi de yap bence dünden bugüne değer arttıysa görünür testte
Serone Mehlika_ bekleyelim kuzum bebişler tutunuyor diye umut ediyorum inş bu ay sonunda güzel haberler alırız