Esmakeskin Serone canım atsana fotosunu . İnşallah vardır erken gebelik testi de yap bence dünden bugüne değer arttıysa görünür testte
Serone Esmakeskin erken gebelik çok pahalı diye trendyoldan istettim Salı elimde inş Salı yapcam dur ovulasyon atıyım
Serone Mehlika_ bekleyelim kuzum bebişler tutunuyor diye umut ediyorum inş bu ay sonunda güzel haberler alırız
Mehlika_ Serone inşallah ama zor gibi ya yumurtlama üzerinde 10 gün sonra olsa çıkardı bence bende yok inşallah sende vardır
Esmakeskin Serone inşallah inşallah vardır da Salı gününe kadarda varsa iyice net çıkar zaten daha iyi olur
Esmakeskin Serone ben 2. Hamile kalışımda elimde ovülasyon testi vardı ama adetimin 27. Günüydü akşam yapmıştım ikisi de kop koyu çıkmıştı ertesi gün gebelik testi yaptığımda hemen 2. Çizgili çıkmıştı
Serone [silindi] erken gebelik testini bekliyorum yarın elimde olursa yarın bi yapıcam kan için adeti beklicem sanırım daha 10 gün var
Nuriay Burcukrblt testiniz nasəl çıktı acaba sizde bi umut var gibi yaa mutlaka yuksek çıkar diye umuyorum hayırlısı olsun bende gebelik testim böyle https://mutluresim.com/images/2025/05/19/1vedUV.j