[silindi] Meral_63 bizim ev hastaneye çok yakın ama ben hiç gitmiyorum doktor burda olmayınca herhalde 😂
2erkekannesim Meral_63 valla şunu fark ettim ister bir olsun ister 3 heyecan hep aynı oluyormuş sanki perşembeye gelmesi günlerin bir yıl sürecek gibi hissediyorum 😂😂😂😂😂
2erkekannesim Meral_63 haberleşiriz inşallah arkadaşım burdan Rabbim sağlıkla duyursun bütün hamişlere kalp sesini
Meral_63 2erkekannesim ay kız 4 haftalıken ultrason görütntume baktım iki kese gibi gördüm,🥹 bi bak hele benmi ACABA yanlış görüyorum
Meral_63 2erkekannesim hyr demedi 🤕ay herkes var diyor ikinci kese gibi bilmiyorum ki heycan yapıyorum elim ayağım birbirine girdi
[silindi] 2erkekannesim bende takipli doktoruma devam edip kafa karıştırmıyım diye gitmiyorum ya şehir hast yakın ama