[silindi] Meral_63 bende özele gidiyorum daaa doktor herhalde rahatça görebilmek için o zamana verdi. Tam 7+0da gidicem ya da işte 6+6🥲
Meral_63 [silindi] 4 nisan 🥴6+3 olmam gerekiyor ama doktor bi hafta geri söyledi söyledi bilmiyorum ki ultrason görüntüsü de öyle yazıyor du
Meral_63 [silindi] Evet 🙂↕️ 17 nisan da yumurta çatlatma oldi 🤕ama ben âdet bitikten sonra bi dolu bi boş yaptım yumurtlama zamanı üst üste yaptım
[silindi] Meral_63 Allah Allah ama benim bildiğim sata göre hafta geçerli diyorlar kafam karıştı aman boşverin sağlıklı gebelik olsun da gerisi boş zaten keseyi görmüşsünüz bi de bebişi kalp atışını gördük mü tamamdır 🙃
Meral_63 [silindi] ay inşallah inşallah 🥹 o günü sabırsızlıkla çekiyorum kız kardeşim yok tek kızım bide mutluluğumu paylaşacak kimsem yok 5+3 hamileyim ama sadece eşime söyledim anneme dahi söylemek istemiyorum 🥹