Merhabalar benim de 2 li testim normal çıkıp 4 lü tarama testimde 57/1 oranında çok yüksek risk çıkmıştı içimiz rahat etsin diye fetal dna testi yaptırdık çok şükür temiz geldi, bunu yaşayan çok fazla anne adayı var malesef yok yere stresli zamanlar yaşıyor anneler ama içinizi ferah tutun özellikle herhangi bir ultrason bulgusu yoksa bebeğiniz çok yüksek ihtimal sağlıklıdır