Nisa_90 2li test benim hamileliğim de yaşadığım en kötü tecrübeydi. Hayatımın en kötü zamanını geçirdim. Herkesin ensesi kalın hasta bu çocuk aldırabilirsiniz isterseniz demeleri kulağımda. Sonra çok güzel bir doktora denk geldim fetal dna yaptırdık yurt dışında panorama sonuçlarımız temiz geldi. Ne karnımdan sıvı aldırdım nede başka birşey. Ama burada da çok okudum o zamanlar hep böyle riskli çıkıp annelerin psikolojisini bozuyorlar. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin