Burcak61 Nisa_90 bende 1:50 çıktı ikili risk fetal DNA yaptırdım perşembe günü sonuç belkliyorum benimde ultrason da hiç bir bulgu yok
Minaeylul Nisa_90 Nisa_90 Meraba benimde riskli çıkmıştı fetal DNA da yaptirmadm istemedim yaptırmayı 3 hafta sonra tekrar gittim hiç bı sorun yoktu düzelmişti
Nisa_90 3_bebelianne yaş riskli değil kombine de riskli değil. Riskli gelen ikili test değeri. Yani sadece kandan bakılan değerlerin oluşturduğu risk
Burcak61 Nisa_90 tabiki yazarım umarım güzel sonuçlar alırız doktorlar amniyosentez diye tutturdu umarım fetal DNA güzel gelir
Nisa_90 Burcak61 çok sevindim sizin adınıza. 🌸Sağlıcakla kucağınıza almakta nasip olsun inşallah. Ben de verdim test yarın çıkıcak büyük ihtimal sonuç. Bana da dua edin .
ozoz66 Nisa_90 1/184 downda ama genetik bölümü bebekte değil plesantamda sorun olabileceğini söyledi, plesanta yetmezliği vs vs
naz_56 mommynuray biyokimyasal trisomy 21 risk 1: 111 Kombine trsomy 21 1:687 benim sizin hangisi o değer