Ceiydda Ay ben 36+4 üm. Düne kadar kasılma gibi bir şey hissetmiyordum ancak dün alttan muayene etti doktor. O zamandan beri karnımda ara ara hafif regl ağrısı gibi ağrılar oluyor. Birde bi anda karnım taş gibi oluyor sonra gevşiyor. Ve bebeğim çok hareketli hareketlerini çok hissetmeye başladım 🤭 Korkuyorum açıkçası erken diye ama bunlar yalancı sancı dediğimiz şey mi oluyor. Bilmediğim için düşünüyorum dünden beri ya pat diye doğum başlarsa da ben anlamazsam diye 🤣🤣🤣