Kubrcl insalalh bi gecede sanci başlar bi avazda da dogururuz 🤲💖 bana da doktorum epidural oneriyo ben de öyle doğurdum dedi hatta geçen gün 😅 sancisiz doğurma imkanın varken neden sancı çekesin ki dedi ama onun da uygulanması için gerekli sartlarin o anda sağlanmış olması lazım bebeğin kanalda olup en az 4 5 cm açıklığa gelmiş olmak lazım mesela bebek kanala girmeden vs yapmıyorlar hayırlısı olsun hakkınızda ama epidural ben de istiyorum inşallah olursa