erikarpuz ABC1 18. haftamdayım dün sabahtan beri hissetmiyorum normal o zaman dimi ben çok güçlü hissediyordum çünkü🥺
ABC1 erikarpuz normal ben 2 gün boyunca hissetmedim doktora gittim sorun yoktu ama için rahat olmicaksa git doktora
Annekuzusu06666 erikarpuz bende aynı hissediyorum ama bazen hareket etmiyor düzeli değil yani 19+2 hala düzenli değil 20 den sonra düzenli oluyor dedi benim doktorum
erikarpuz ABC1 cuma gitmiştim 2 saat bekledik asla uyanmadı 2 saat sonunda anca uyanıp hareket etti çok korktuk o yüzden endişeleniyorum 😔
ABC1 erikarpuz zor canım valla 2 sene sonra benimde süpriz oldu o yüzden bende senin gibiyim sürekli iyimi neden böyle diye merak ediyorum
Annekuzusu06666 Sdnrymnklc 18de bol bol çektim hala da çekiyorum adet sancısı gibi kasık ağrısı 19+2 bizde
Miniginannesiiii1111 Annekuzusu06666 merhaba yorumunuuz görünce çok rahatladım 17+4 te başladı benimde aynı anlattığıniz gibi şuan 17+6 yım araştırıyordum size rastladım ayni seyleri yaşıyorum bende doktora gittim şükür herşey yolundaydı tam benim yaşadığımı anlatmışsıniz stres olmuştum sizin ne zaman geçti acaba
erikarpuz Annekuzusu06666 düzenli derken en azından her gün hissederim diye düşünüyordum dün sabahtan beri hala hissetmedim ama dünden beri de ilk defa magnezyum kullanmaya başladım acaba etkiler mi ?
Annekuzusu06666 erikarpuz hayır bende öyle birgün hissediyorum birgün nerdeyse hiç hareket yok gibi bşk mesela dün net hissettim bugün yok
erikarpuz ABC1 evet ya maalesef çok zor benim evde fetal dopplerim var da şu an başka yerdeyim evde olsam kalbini dinlerdim çok tedirginim 😢
Nygzzzz 18+4 üm hanımlar sag kasıgımda cok agrı oluyor sebebi nedir cinsiyetide tam bilmiyoruz sadece erkeğe benziyor diyorlar erkek bebek sagda kız bebek solda agrı yapar diyenlerde var ne düşünüyorsunuz
Nygzzzz Matmazelll12 ben hissetmiyorum hala 18+4 şuan cok nadir arada böyle içimdr birşey dönüyor gibi oluyo anlık geçiyor
Matmazelll12 Nygzzzz işte o hissetmek daha küçük olduğu için öyle hissediliyor içiniz rahat olsun siz hissediyorsunuz
Cnsymn Sdnrymnklc ay bende de var 18 bugün tam başından beri var bildiğin kasık ve karın bel ağrısı normal diyor doktor ama bakalım 🤔
erikarpuz ABC1 gerçekten artık huyu böyle demek ki diyorum doktorda bile 2 saat bekletti korkuttu bizi bu nesil çok nazlı napıcaz bilemiyorum 😅
ABC1 erikarpuz valla onu bende düşünüyorum çıktık bi yola hadi bakalım😀😀 saglıkla kolaylıkla gelsinler yeterki❤️❤️
Sdnrymnklc Matmazelll12 2 gündür his yoktu eşimle markete ckmstık biranda kıprasma oldu oyuncak bakıyoduk blmıom ama cok hissiyatlılar ya masallah tebarekeAllah
Matmazelll12 Sdnrymnklc evet öyleler gerçekten ama bu hafta hissedemedim bu hafta randevu bulabilirsem gidicem normalde detaylıyi beklicektim