Esraa00 Sdnrymnklc 18 i geçmiş var 😅 Karın kasık ağrısı hep vardı bende İlk başlarda yerleşme dediler ortada bebek büyüyor dediler Şimdi de doğuma hazırlık diyorlar anlayacağın sancılı bir süreçti🫠😮💨
291521 Sdnrymnklc sanırım gaz ile alakalı ben hamileliğin başından beri yaşıyorum özellikle sabah uyandığımda regl sancısı gibi oluyor daha yeni 19+1 olduk bizde ama sana tavsiyem çorap ayağından eksik etme ben geceleri bile çorapla uyuyorum yanlış ama yapcak bişey yok lastiğini çıkarttım bileklerimide sıkmıyor ağrımda olmuyor
betcansev Sdnrymnklc bende 18+4üm canım. sürekli kasık ağrısı, bel ağrısı, sık idrar yaşıyorum ama strese girmemeye çalışıyorum. Bebek büyüdüğü için vücut bu şekilde tepki veriyor olabilir diye kendimi rahatlatıyorum
Sdnrymnklc Esraa00 ilk defa yasıyorum regl agrısı gibi ama cok hafiften geliyor bende sormak istedim üşütmüş te olablrm
Sdnrymnklc 291521 aaaa ewt 2 gündür giymiyorum bir agrı geliyor gidiyor haklsnz kısır yeyince olmustu bi kere acile gttim doktor bagırsak problemi yasaman normal dedi dikkat et yediklerine dedi haklsnz
ABC1 Matmazelll12 17 hafta hissetmeye başladım ufak ufak şimdi de bi tık daha iyi hissediyorum tekmelerini
Nygzzzz Matmazelll12 ben hissetmiyorum hala 18+4 şuan cok nadir arada böyle içimdr birşey dönüyor gibi oluyo anlık geçiyor
ABC1 Sdnrymnklc 18+3 bende kaşık ağrısı oluyor oda tahminen gazdan fln bel ağrısı uzun süre iş yapınca belim ağrıyor
Matmazelll12 Sdnrymnklc bende de o haftalarda başladı ama 18.haftada daha hissetmedim inşallah bir sıkıntı yoktur
Sdnrymnklc Matmazelll12 2 gündür his yoktu eşimle markete ckmstık biranda kıprasma oldu oyuncak bakıyoduk blmıom ama cok hissiyatlılar ya masallah tebarekeAllah
erikarpuz ABC1 18. haftamdayım dün sabahtan beri hissetmiyorum normal o zaman dimi ben çok güçlü hissediyordum çünkü🥺