Annekuzusu06666 merhaba yorumunuuz görünce çok rahatladım 17+4 te başladı benimde aynı anlattığıniz gibi şuan 17+6 yım araştırıyordum size rastladım ayni seyleri yaşıyorum bende doktora gittim şükür herşey yolundaydı tam benim yaşadığımı anlatmışsıniz stres olmuştum sizin ne zaman geçti acaba