Evrim-96 Htc4345 suyu da artırmak lazım o zaman ben de öyle içiyorum ama yediklerim etkiliyor sanırım onu da dengelemem gerekiyor
Evrim-96 gulokuyucu aç karna mı içmek gerekiyor ben duydum limonlu suyu bir kere içtim ama devamlı mı içmeliyim her gün yarım limon bir su bardağı su gibi mi mesela
Evrim-96 Htc4345 işte perşembe sabahı bir şey yemeden böyle 12.7 falan çıkmıştı kahvaltı da zeytin vs yediğim için sanırım bir baktım yüksek çıktı yine o etkiledi demek ki
Htc4345 Evrim-96 yemek yedikten sonra hemen ölçmek doğru sonuç vermeyebilir vallahi tansiyon sebebine krem peynir yiyorum herseye hasretim ama evlatlarımiz iyi olsun tek
Evrim-96 yasarceyda12 düşünmemeye çalışsam da aklımda benim de kilom var ama yediğime dikkat ederim bebeğim için Rabbim vaktinde kolay doğumlar sağlıkla kavuşmalar nasip etsin inşallah
Evrim-96 Burada limonlu su ve hakiki nar ekşisini bir tatlı kaşığı yiyin diye gördüm düşürüyormuş ama ikiside bir gün limonlu su bir gün nar ekşisi tüketsen fayda eder mi acaba
Evrim-96 Htc4345 hemen ölçmedim ama aç karna ve dinlenmiş şekilde ölçmem gerektiğini söyledi doktorum ona uygun ölçmeye çalışacağım ben de dikkat edeceğim bebeğim için iyi olsun ben de iyi olurum şükür bir sıkıntı görmedi önlem almış olurum 🙏🏻
Htc4345 Evrim-96 bebek doğasıya kadar sana tadı hoş gelen herseyi bırakacaksın bunun başka çaresi yok bnde öyle haftalardir tatsız tuzsuz yiyorum kaçamak yapsam 3 gün kendime gelemiyorum
Evrim-96 Htc4345 haklısınız ben biraz abarttım bu sıralar vücudum dur dedi demek ki toparlamam lazım 😔
Evrim-96 Htc4345 ben de hiç böyle olacağını düşünmemiştim ya 12/8 13/8 normal sanıyordum eşimle ölçünce çıktı normal herhalde dedik hiç anlamadım sağlık ocağında aynı çıkınca ebeden öğrendik 🤷🏻♀️
Evrim-96 Htc4345 yediğim etkilediği için dedim aç karna normal çıkarken yemek sonrası artıyorsa yediğim dokunuyor demek ki 🤷🏻♀️
Htc4345 Evrim-96 hamile olmasan 14 bile belki çok etkilemez ama bebeklerin sağlığı tehlike altına giriyor erken doğum ihtimali olabilir
Htc4345 Evrim-96 benim de öyle oluyor bazen yemek yedim mi başlıyor enseden gelen baş ağrısı anlıyorum tansiyonum çıkıyor hemen sol tarafima yatıp sessiz odada dinleniyorum bebeğe de iyi gelir oksijensiz kalmıyor
Evrim-96 Htc4345 öyle baş ağrım vs olmuyor bir belirtisi ondan da anlamadım sanırım ben dediğiniz gibi bebek olmasa rahatsız etmez belki ama insan kendinden çok onu düşünüyor
Htc4345 Evrim-96 aynenn öyle Allah korur inşallah hiç öyle strese sokma dinlen bol bol sessiz odaya geç
Evrim-96 Htc4345 yok iyiyim öyle şükür başta bi korktum ama sürekli yüksek gelmediği için iyiyim şu anda dikkat de edersem daha iyi olacak benim için dua edelim canım sağlıkla vaktinde kavuşalım