Kızlar son aydan bildiriyorum doğumun 25 Mayıs bende tansiyon yaşadım hamilelikte tehlikeli lütfen ihmal etmeyin benim 16 haftada yükseldi 14 çıktı 16 görmedim idrar topladım 24 saat birşey çıkmadı şükür günde 2 kere Alfamet içtim şu son 2 haftadır 3 çıkardık sabah akşam ölçüm yapıyorum herşey yolunda gitti şükür şu anda zaten 38 haftadayız size önerim ihmal etmeyin hemen doktora sorun çünkü bebeğe giden kanı durduruyor gelişimi etkiliyor sağlıklı mutlu günlerde bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏