H-a-t-i-c-e geçmiş olsun canım daha önceki hamilelikte tansiyonum vardı 33. Haftada doğum yaptım bebeğim 10 gün yaşadı ama korkma vefat sebebi tansiyon değil çok enfeksiyonu vardı 10 gün yaşadı bazı insanların vücudu tansiona meyilli oluyor zaten bu var olan tansiyon kendini 20. Haftalardan sonra belli ediyor sen yine takip yap zaten dengesiz giderse sana coraspin verir büyük ihtimalle yemeye dikkat et ben diğer hamilelikte 86 kiloydum şu an 64 kiloyum zayıfladım dikkat ediyorum insanız canımız istiyor elbette ama dikkat ediyorum tekrar hanileyim daha yeni direk kan sulandırıcı iğne ve coraspin başladık rabbim sağlıkla tamamına erdirsin inşallah bol su iç