wilma01 cnm 3 aylıkken benim doktorumda ıyi gidiyor demisti 37 yi görürüz dedi ama 20 hafta da kanda enfeksiyon cıktı normal doğum sancısı yaşadım doğuruyordum iğne ılaclarla durduruldu yani iste zamanla herşey değişiyor planladığın gibi gitmiyor malesef şükür ki ben ıyi dayandım doktorumla birlikte dayan dayan diye şuan 34 olduk ve ben bu hafta daha dayanmak istedim sorun yoksa yok dedi şuan ve cuma ya gün verdi 35 olcaz artik isterdim 37 yi görmek ama risk artıyor çünkü bebekler göstermiyor ölcturmuyor kendini yeri çok daralıyor sıkışıyor dün bakamadı ölçemedi ikizler iste büyüdükçe bol ye oluyor rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin hepimize cnm 🙇♀️