hillkaya Çok çok geçmiş olsun. Maalesef burada kimsem yok 😓 Kayınvalidem geldi dün gece, o da kendiyle beraber tüm sülalesini çağırıyor misafirliğe ilaçlar bünyeme çok ağır geldi gözlerimi açacak halim yokken bir de bu durumlarla uğraşıyorum. Dün geceden beri henüz uyumadım, uzaklarda yalnız kalmak çok zor, çok .. 😪