BusraOzhan tmm cnm ozaman yatıp dinlenmende sorun yokki ozaman yemek için kalkarsın sadece esin artik yardımcı olur yemekte yada sen oturarak yaparsin bende öyle yaptığım zamanlar oldu napalim 20 ci haftadan beredir yatıyorum erken doğum tehlikem var şuan 33+6 olduk 2 hafta önce ciğer geliştirici iğne vuruldum bugün kontrol um var doktorum yatış derse doğuma gircem şuan çok merak ediyom çantalarımı bile akşam son kez kontrol ettim
Rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin cnm 🙇♀️