miniksare canım benim doğum bir nevi teslimiyet öncelikle sonunu düşün. YAVRUNA KAVUŞACAKSIN. Ben bir anda his sancısız 8 cm aciklikla gittim hastaneye aynı günde kontrol için saat 17.00 civarı gittim 4 cm aciklikla vardı gece saat 11 de 8 cm açıklığın olmuştu ve hiç düşünmedim bebeğime kavuşacağım için sakin sakin sancıları kabul ettim. Emin ol hepsi doğunca geçiyor tüm gerginliklerin. Doktor popişine şaplak atinca hem gülüyorsun hemde mutluluktan ağlıyorsun. Her anı hissetmeye odaklan. Gerginliğin uçup gider zaten...♡ Allah yardımcın olsun.