miniksare ay güldüm çünkü bende bir ara bunu düşünüyordum 🤣🤣🤣 hatta bugün ablama diyordum ben kan ilacı kullanmıyorum bayadır acaba kan kaybından ölür müyüm Doğumda dıyordum 🤣🤣🤣 sacmalık 🤣🤣 dizilerde oluyor ya Allah korusun Doğumda öluyor falan bunları düşünüyordum ama psikolojik bu sanırım yalnız degılmısım 🤣