minikbirprensannesi ya işte doğum aslında o kadar mucizevi bir an ki çok hassas olunmalı anneye karşı , biz o an canımızin, bebeğimizin derdine düşüyoruz evet ama ortam da bize rahatlık sunmaliki oksitosin salınımı ile rahat rahat doguralim. Zaten çok acı çekiyoruzz korkuyoruz. Şayet ben çok korkuyorum ilk doğumum normal istiyorum ama o acıya nasıl dayanırım diye korkuyorum panik oluyorum 🥴