Ben ilk doğumu özelde yaptım, kapalıyım ve katta sekreterinden tutun ebesine hemşiresine kadar sadece kadınlar vardı. Sadece ufak bir kısımda misafir ağırlama gibi bişey vardı holde ama ben dışında sadece 1 gebe daha var diye herhalde kimseyi görmedim. Orası açıkta oluyor çnkü. Odamda eşim annem kayınvalidem kaldık. Beni sürekli tekerlekli sandalye ile aynı kattaki doğumhaneye götürdüler ve başıma sürekli çarşafı geçirdiler (hızlı olsun diye sanırım, beyaz bildiğimiz çarşaf) herkes bu konuda dikkatliydi. Sezeryana gitme ihtimalim vardı ameliyat kıyafetleri giydirildi asansörle inecektik ama son anda suyum geldi ve o kattan çıkmadım doğumhane aynı katta ama ameliyathaneler aşağı katlarda oluyor. Doğumdan hemen sonra elbise tarzında geceliğim vardı onu annemden istemişler giydirdiler hemen. Yine kolumda bebeğimle tekerlekli sandalye ile odama götürdüler kafama çarşafı koyup. Çok dikkat ettiler. Zaten herkes kadınlı erkekli doğumhane kapısında beni bekliyordu. Doğumhaneye de çocuğu kontrol etmeye erkek çocuk doktoru çağırmışlardı, o gelince hemen perde çektiler bana dikiş atılıyordu çünkü. Ne o beni ne ben onu görmedik. Odaya yine çocuğu kontrole gelmeden önce de kadın hemşireler doktor ziyaret edecek birazdan müsait misiniz diye önceden söylüyordu.