Yazıları okudum ancak ben de şunu anlamadım şimdi benim doğum yapacağım hastanedeki sancı odalarının bulunduğu katta doğumun yapıldığı ameliyathane var. Odada sancı esnasında yanımda eşim olacak ve diğer annelerin de yanlarında eşleri olabilir, o katta doğum için ameliyathaneye giderken nasıl oluyor acaba