Eldgrn Nurbalam Evet diyorum ya bana oldu. Olmayan gebeliği var gibi gösterdi. Koştur koştur kan ver sonuç koca bir negatif
Eldgrn teachermomyy23 Maalesef benim gibi yalancı verdiği de oluyor. Birde dedim hadi biri yanlış çıktı biri doğru çıkar. Hepsi mi yanlış çıkacak. Hepsi yanlış çıktı. Ondan guvenim kalmadi testlere
Tysem29 Prodoctor ve duratest pişmanlıktır beni günlerdir pozitif cıkardı bunlar bugün kan verdim negatif çıktı
teachermomyy23 Tysem29 aslında diğer aylar testi yaptigimda negatifti hiç çizgi çıkmazdı bu ay teste pozitifi gördüm
Eldgrn Nurbalam Ah pardon daha önce denk gelmedim öylesine ama bazen kandan idrara geçiş zamanında idrar negatif çıkabilir. Bu yüzden kan en güveniri en net sonuçlusu
akyuz14 teachermomyy23 yani çok uzun dönem yoksa bekleme bence hani netleşmesi adına heyecanlıysan kan verebilirsin eğer döllenme olduysa zaten beta değerine muhakkak yansır
teachermomyy23 Hiranur_2180 23 nisandı canım ama ben hep erken olurum 25.günde olurum yani döngümün 23.günü 2 gün sonra olmam lazım mesela