teachermomyy23 Nuriay belirtim o kadar yok kasık ağrım vardı sadece adet tarihimde yaklaşınca yapayım dedim böyle çıktı
teachermomyy23 Hiranur_2180 23 nisandı canım ama ben hep erken olurum 25.günde olurum yani döngümün 23.günü 2 gün sonra olmam lazım mesela
Nuriay teachermomyy23 yapmıştım ama kuruma çızgısı gibi dikkate almadım atdım ama resmi var istersen atarım
Masal2021 teachermomyy23 hayırlı uğurlu olsun canım evet bugün ikinci beta sonucumu aldım şuan güzel ins kimyasal gebelik değildir senin adına çok sevindim ❤️