teachermomyy23 hiç korkma içini ferah tut. Ben aynı gün 2. testi yaptım oda böyle çıkınca doktorum kan vermemi söyledi. Kan verdim değer yüksek çıktı. Yinede hala gebelik var demedi 2 gün sonra tekrar kan verdik. Değerin 2 katına çıkması gerekiyordu. Öylede oldu şuan 36 dayım. Sizinde umarım böyle gelişir ve rahat bir hamilelik geçirirsiniz umarım