teachermomyy23 teachermomyy23 Allah aşkına kızlar bakın elim ayağım titriyor sizde 2.çizgiyi görüyormusunuz yoksa bana mı görünüyor
Sun23 teachermomyy23 hayırlı olsun canım 💕 Gebelik var. Benimde bu sekilde silik çıkmıstı sonrasında 1 test daha aldım ve oda aynı cıktı
Eldgrn teachermomyy23 Markası ne canım? Ben görüyorum ama maalesef erken gebelik testlerine guvenım yok çoğu yalancı pozitif veriyor 1-2 değerini gebelik olarak algıladığı için, bence hemen kan verin varsa kanda net çıkar
teachermomyy23 Eldgrn prodoctor canım inşallah vardır bu defa sağlıklıdır 1 kez dış gebelik geçirdim öncesinde ne olur dua edin
Eldgrn teachermomyy23 İnşallah test doğrudur benim bu markaya guvenım yok maalesef bu marka 5 testimde arka arkaya pozitif verdi o heycanla kan verdim ve sonuç koca bir negatif çıkmıştı.
teachermomyy23 Nur8893 inşallah sizde görüyorsunuz yani değil mi tek bana görünmedi günüm geçince kan vereyim diyorum bundan önce 1 kez dış gebelik geçirdim inşallah bu defa sağlıklı olur dua edin lütfen
Elif2005 teachermomyy23 var gorunuyor hayirli olsun insaAllah saglikla ilerle adete kac gun varken yaptiniz
Masal2021 teachermomyy23 her testte varmış bunu burda ofrendim 3 gün önce yaptıklarım pozitif ti yanlıştır diye çöpe atttim dün hadi yapayım dedm sabah ilk idrarla pozitif 💙
Nur8893 teachermomyy23 Böyle daha çok stres oluyor insan değerin düşükte olsa çıkar canım önemli olan sağlıklı ilerlemesi . Testler yanıltabiliyor . 5 gün kala bile kan veren arkadaşlar var pozitif sonuç alıyorlar 🙂
teachermomyy23 Nur8893 Öyle canım ben de bir kez dış gebelik geçirdim inşallah bu defa sağlıklı ilerler dua edin bana lütfen
ogretmennn Var ve ben bu testin hiç yanlış çıkardığını görmedim en azından benden çıkarmadı hayırlı olsun 💖 bizlere de nasip olsun amin
teachermomyy23 ogretmennn Âmin canım inşallah pozitiftir ben de bir kez dış gebelik geçirdim inşallah bu defa sağlıklı ilerler Rabbim hepimize nasip etsin sağlıklı gebelik
teachermomyy23 Sun23 Allah razı olsun canım elimde testler var ama daha günüm geçmedi iki gün var daha adet günüme şimdilik yapmayacağım Ama inşallah vardır ve sağlıklı ilerler bir kez dış gebelik geçirdiğim için çok korkuyorum
Farida_Aliyeva_ teachermomyy23 var ya bende görüyorum ikinci çizgiyi bende yaptəm 7 tane fatklı markalar hepsi çift çıktı inşAllah hamileyizdir