Cokistersengelerbence 1202 bende de var ama doktor 6 ay falan dene çocuk olmazsa alırız dedi sizde hemen alındı mı acaba
1202 Cokistersengelerbence canim ben rahat gebe kalan biriyim zaten polipte cok minicikti doktor onun gebelige engel olmadigini soyledi yinede goturdu ama
mrp2023 Lavinyam06 perde vardı bende 1 başarısız tüp bebek denemesi olmuştu doktorumla konuştuk riske atmayalım yapalım dedi iyiki olmuşum
Betl_23 Ben 1 buçuk sene sonra hamile kaldım.Daha öncede olabilir di belki ama korunuyorduk.daha önce çok gebelik kaybım oldu şuan sağlıklı ilerliyor cok şükür
Cokistersengelerbence 1202 ya benim hiç aklıma gelmedi doktora kaç mm olduğu sormak vs. 2 ay oldu ama gebelik gerçekleşmedi. Bugün yeniden ovülasyon sipariş verdim bakalım inşallah engellemez polip🤲
mrp2023 Lavinyam06 malesef yok, oluyor baya, hsg de kücük görünüyormuş ama histeroskopide iyiki aldık perdeyi demiş doktorum daha büyükmüş hsg de yeterince belli olmuyor demekki
mrp2023 Lavinyam06 antibiyotiği hiç hatırlamıyorum ben tüp bebekten dolayı o kadar cok ilaç kullandım ki unutuyorum artık ne kullandığımı 😅 çok geçmiş olsun sanada