mrp2023 Lavinyam06 antibiyotiği hiç hatırlamıyorum ben tüp bebekten dolayı o kadar cok ilaç kullandım ki unutuyorum artık ne kullandığımı 😅 çok geçmiş olsun sanada
mrp2023 Lavinyam06 ilk gün aktif kanama vardı bende sonraki günler azalmıştı sanıyorum 4-5 gün falan sürmüştür baya oldu çünkü
Lavinyam06 Melekk_38 işlem sonrasında hormon ilacı kullandın mı kullandıysan adetin kaçıncı günde geldi