Melekk_38 ben de 2 düsükten sonra rahim filmi çekindim sizin gibi y şeklinde rahmim var filmden sonra bana da şansın yüksek demişlerdi ama 10 ay gebe kalamadım biraz kilo verince gebe kaldım şimdi 18. haftadayım kan sulandırıcı da kullanmıyorum sağlıkla ilerliyor çok şükür