Deletedmom231 Defnewww 14. Haftada ihtimal olarak söylüyorlar hep doktorlar🤔 banada işte kız Demişti ama sırtı dönüktü şimdi 17 haftalığım
Zeynepakgul16 Cansux canim atayimda üçlü çekti bnm tek tek atmam lazim birinde pipisini cekti diger ikisinde farkli pozisyonlarda zaten gorunce anlicaksin
Tugbakaya Sevvalacr yok tatlım ama benimkine bakarak kesin bi şekilde erkek diyenler oldu seninkini de benzettim az kaldı benim cinsiyet belli olsun yazarım sana :)
Bts Bende büyük ihtimalle ağustos dogum 🙂 bugun doktor çıkıntı gördü gösterdi büyük ihtmal erkek dedi ben sormadan 😊 12+4 üz
Bts Bebegimm__ bana ultrasonda dedi ben ikili test yaptırmadım ğç lü yaptırcam bakalım o zaman net belli olur heralde cıkıntıyı gösterdi ama yine net bişey demiyorum bidahaki ay netleşir dedi hayırlısı 🙏🏻😊
SmeyyEbruAydn Kızlar hiç kız öğreneniniz yok mu 13 haftalık 🤔🤔 tabi herşeyden önce sağlıklı sıhhatli doğması önemli😊
Sevdaninmucizesi Defnewww ben ilk defa 2 gün önce öğrendim 16+4 de bu zamana kadar tahmin bile yoktu ama kesin erkek dedi 💞