Filizismail d190516 bana da kıza benziyor demişti 12 haftalıkken kıza hazırlıklı ol demişti hâlâ da gitmedim 🤩
d190516 Filizismail amaan kız erkek hiç farketmez ikisini de deli gibi seviniyoruz 😄bende 14+2 de öğrendim 🙈
Deletedmom667 Kuzgunderya telefonunda kız bebek esyası ısınlerıne falan baktıysan ondan otomatik uygulama kıza endekslenmıstır.
Yasemincgrc Defnewww 12+5 te gitmitik biraz çıkıntı görüp erkek demisti haftaya netlesicek bakalim 😍 bu arada cidden agustos bebekleri hepmi erkek😂
Zeynepakgul16 Cansux canim atayimda üçlü çekti bnm tek tek atmam lazim birinde pipisini cekti diger ikisinde farkli pozisyonlarda zaten gorunce anlicaksin
Bebekim123 Zeynepakgul16 bende her ikisi de var canım 21+2 günlüğüm yarın detaylımız var oraya kadar öğrenmek istemedim bekledim bakalım ne bizimkisi sağlıklı olsun da hiç bir önemi yok doğrusu 🙏🏻
Deletedmom231 Defnewww Bana kesin değil ama kız olabilir demişti bakalım Pazartesi günü nasipse öğrenicez görünürse 🙈😍